Olá, queremos ver-te no nosso blog

Bem vinda/o ao nosso currunchinho do Barbança, que che seja leve e o passes bem!

lunes, 22 de marzo de 2010

A festa da juventude

Todo deve ser cousa de moda, e dum tempo para aqui a moda nas festas e fazê-las no inverno e chamar-lhes festa da juventude. Só com isso o êxito está garantido porque com muito menos esforço e muitos menos cartinhos se organiza todo, e cumhas orquestazaaaassss, que non vejas, que a ver quem as traia no verám!

Antes, recordo, só havia as festas do verám e as das paparotas. As do verám cada vez menos gente as quer organizar porque dam muito trabalho, som caríssimas e, ainda por riba, @s vizinh@s sempre che estám a criticar: que se este ano nom valerom para nada, que a ver que se fai com todos os cartos que se recadam que já sei eu que algum da comisión os meteu no peto, a ver por que nom houvo coro na igreja e por que nom bailarom @s rapazes do povo, ainda em Tapeiram as fam melhores...., e claro, isso desgasta e a ver quem é o guapo que se atreve a colhe-las!

As festas de paparotas seguem em voga, porque comer gosta-nos a todos, e se é gratis mais, pero a verdade é que já nom se fam tantas como havia. Aiiii aquelas festas do mexilhom (por certo, que anda renqueante), do vinho, da empanada, dos ovos fritos com chouriço, da aguardente,..., tínhamos todos os produtos metidos no calendário, -só nos faltava a festa do oigurte de yoplay e a da jominola!

Pero as cousas sonche assim e, como Galiza é país de festas, e nom fai falha excusa para "botar um foguete" inventamos esta moda das festas da juventude, que de seguro, se há exportar a fóra.

Vivam as festas da juventude: a de Taragonha, a de Egipto, a de Aguinho e a de Ribeira......Vivam até que se acabem!

-Queremos mais vinho!!


P.S. Por certo, por que lhe chamarám festa da juventude quando tampouco falta um velho?

No hay comentarios:

Publicar un comentario