Olá, queremos ver-te no nosso blog

Bem vinda/o ao nosso currunchinho do Barbança, que che seja leve e o passes bem!

viernes, 5 de marzo de 2010

Frijolito leva um ano


Albertito Frijolito leva um ano às rendas da Junta. O cámbio empeça a notar-se. Até "La Voz" (de su amo) critica a inoperáncia dos 009, nom em quanto a promessas, que figerom muitas (e mui boas segundo @s votantes), senom mais bem por lacazaneria. Por isso nós fazemos a seguinte interpretaçom da notícia de "La Voz":

1. No Barbança todo segue como estava. Manolito Ruiz, como aqui nom tínhamos carros oficiais, preocupáva-se de reclamar para a nossa autovia mais velocidade e dupla bionda, e isto um dia si e outro tamém. Pero agora que passou o ano está calado e reza para que o Rodríguez Miranda nom figesse visita à comarca para cobrar as dietas do parlamento.

2. Já se empeça a ver a merda flotando pola ria, pois como sabedes os detritus som o principal alimento do mexilhom, e todo porque a depuradora que o bipartito previa para 80.000 habitantes reduziu-se agora para 40.000, e ainda non se sabe quando a iniciarám. De momento nós já buscamos umha soluçom para contaminar menos: que cada pessoa compre um tapom para por no cu, e assi uns ponhemo-lo os dias pares e os outros os impares.

3. A casinhas do porto de Rianjo continuam à espera. Pedrinho Pinheiro "o Demoledor" está ansioso por derribá-las, pero na Junta nom lhe deixam. E assim nom hai quem poida porque prometem e prometem obras para Rianjo, pero como andam estirados nom soltam um pataco (Aiii, o barbas muito passeara na campanha, pero agora hosti...ass!)

4. Para que nom se diga que nom se sabe se @s conselheir@s sobem ou baixam colocarom o ascensor do Centro de Dia de Ribeira, que boa falta fazia, pero olvidarom-se de fazer as portas da entrada, por isso segue fechado.

5. Os diminuidos da comarca terám que ir em cadeira de rodas a fazer as consultas ao hospital da Barbança porque a conselheira de sanidade lhes dixo que assim aforravam na rehabilitaçom. -Ah, e nada de mais camas: durmir ao ar livre que é bom para a saude!

6. O macropolígono industrial vai-se converter num mega-hipódromo-natural para os cavalos da Curota, porque se demostrou que geram mais postos de trabalho que muitas empresas, e ademais estercam as plantaçons de eucaliptos. A única actuaçom salientável foi a plantaçom complementária de árvores ornamentais, conhecidos como "toxos communis".

7. A austeridade para os deputados e os superdelegados consistiu em suprimir-lhes as dietas de despraçamento e regalar-lhes os audis de Tourinho, porque nom os dam vendido. Queda expressamente prohibido desplazar-se em feijoneta (que hai que dar boa imagem!).

8. E finalmente, oito: -del gallego ni hablar, pero ni en la escuela ni en la gallina-escuela, ni en la bilingüela.

Aiii, Feijoo, pero que mangueira tés!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario