Olá, queremos ver-te no nosso blog

Bem vinda/o ao nosso currunchinho do Barbança, que che seja leve e o passes bem!

lunes, 1 de febrero de 2010

55 mentiras


55 som muitas mentiras para nom ser verdade.

A plataforma Pro Lingua vai fazer um acto em Ribeira para apresentar o livro "55 mentiras sobre a lingua galega". Eu, sem o ver, já penso em merca-lo, porque me intriga, porque, -e tenho que o dizer-, gosto do tema lingüístico e me preocupa. De nom ser assim, de nom me preocupar, estaria reconhecendo que nom hai um problema co galego, que a sua situaçom é boa (melhor ca nunca dirám alguns!), e que já poderemos morrer tranqüilos porque o nosso legado pervivirá durante séculos. Pero tod@s sabemos que nom é verdade, que a saude do galego é delicada e, por isso, se me antolha que 55 mentiras sobre o galego som POUCAS, MUI POUCAS. Por isso, a falta de ver que pom o livro, eu proponho AS MINHAS VERDADES:

1. O galego nom está imposto: o problema é que nem está posto onde devera.
2. Quem fala galego normalmente sabe falar mais dumha língua, e os que só falam umha língua normalmente querem-lhe dar liçons aos que falam galego!.
3. Nom é de má educaçom falar galego, de má educaçom é pretender que che falem o que queres oír.
4. O bilingüismo o que agocha é a extinçom do galego porque o peixe grande sempre come ao pequeno (que manda truco: o peixe pequeno na Galiza é o galego!). Pero hai peixes pequenos que sobrevivem, verdade? Pois aprendamos!
5. Realmente a qüestom da língua é umha qüestom de orgulho, quem nom se orgulha dela nom a ama, e polo tanto nom a entende, nem sente necessidade dela.
6. O galego é um idioma internacional, fala-se na Galiza, em Portugal, no Brasil, na Angola, em Macau, no Timor,..., queredes que siga!!

Continua tu com as verdades! Vemo-nos para a presentaçom do 5 em Ribera, no Ateneu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario