
Tanto Dieste como Ruiz acolherom a notícia com alegria, ainda que declararom que faltava tempo ainda para a elaboraçom da candidatura e que já se verá (o que em barbançom quer dizer: -queeeeee, que volve o velho??!!!, está tolo!!!, vai-nos a escaghalhar o petate!). Quer isto dizer que terám que falar com o Alonso, e intentar convencê-lo de que nom vaia na candidatura, para que nom passe como na última das suas ocurrências, quando apadrinhara ao Luís Blanco Vila como candidato, aquel "mozote" que se vinhera jubilar a Boiro, e que finalmente fora cambiado a um mês das eleiçons pola base do PP porque as enquisas lhe dabam umha derrota estrepitosa.
Certamente, o José Deira, que é o principal rival a bater, deve estar resfregando as mans com este panorama (hai lio no PP, andam quentes!!).
Desde logo as comparanças do Alonso seguem a ser antológicas ponhendo de exemplo a Póvoa como modelo a seguir. Haveria que contar quantas pessoas dali vinherom a viver a Boiro , porque precissamente na Póvoa postos de trabalho hai os de sempre, nom contam com centros de dia, nem guardarias, nem clubes desportivos, quase,....Isso si, é mui bonita no verám (dizem-no os veraneantes), pero @s nascid@s ali marcham a viver a Boiro ou a Ribeira. Desde que o PP governa na Póvoa o censo de habitantes nom fai mais que descender, e o de Boiro a subir, e a subir....
Pero ainda me intriga umha coisa: E no hipotético caso (irreal caso, diria eu) de que o PP conseguisse os 10 concelheiros para o Alonso saisse, que concelharia levaria o nosso amigo? Alguém vê ao ex-alcaide recibindo as ordes do seu empregado? Ha, ha, ha,...quanto me divirte a política!