Olá, queremos ver-te no nosso blog

Bem vinda/o ao nosso currunchinho do Barbança, que che seja leve e o passes bem!

jueves, 30 de diciembre de 2010

PLATAFORMA PRO-CACIQUE

Nós, o povo trabalhador de Boiro, reunido em comuna, queremos façer o seguinte manifesto:


Logo de ver o ataque sem escrúpulos e sem motivos que está sufrindo o nosso chefe, o magnánimo, ilustríssimo, distinguido e interesantíssimo Al-Onso I de Bodiom, imos constituir umha plataforma desorga
niçada (pois se está organiçada atentaria contra os nossos princípios anárquicos) para defender sem complexos a nossa DIGNIDADE A SER COMO SOMOS E A MANDAR COMO MANDAMOS. POR ISSO MANIFESTAMOS QUE SI, QUEREMOS CACIQUES PARA TOD@S.


Em base aos nossos principios de organizaçom e acçom convocamos a todo o mundo a esta assembleia constitutiva que se desintegrará automaticamente no dia de hoje despois de que acordemos que o que acordemos será vinculante ou nom.


A ver, o manifesto, por favor: -Ah, si,....respeitarás a quem che dá de comer, aínda que mexe por ti. Nom, nom,....esta proposta nom foi aprovada. A ver: esta, esta, si: -qualquer pessoa poderá fazer ou dizir o que queira, sempre que o diga bem alto e claro, sem complexos, sem loubanças e sem flores.


A partir de agora o nosso lema será: -Fuera filósofos y pintantes. Viva la economía. Viva la especulación!! (presentase o lema em espanhol por ser um idioma menos vulgar e com mais força e aceptaçom entre os nossos membros).


Está terminantemente prohibido comer mexilhom que nom fosse antes convenientemente enlatado. Atençom, um aviso: o mexilhom da ria tem umha toxina altamente contaminante, por isso, a nossa comissom-controladora-cientifico-sanitaria-nom-politizada vigiará a correcta comercializaçom (perdom, implantaçom, que nom se note que os cobramos) do vivalvo chileno mais conhecido como Mytilus diarreicus palurdus.


E último: -a partir de agora a canle para discutirmos qualquer coisa importante será La Coz de Galicia, secçom opiom. A secçom Barbança estará reservada em exclussiva ao nosso cacique maior.


Ah, por certo, recorda que tod@s temos direito a aspirar ao posto de cacique maior, pero concordamos que hai pessoas que tenhem mais méritos que outras, por exemplo, aqueles que sejam escolhidos pola “dedocracia”. Estes dedócratas poderám falar sem ir á assembleia, e enviarám mensageiros com as suas opinions para que as tenhamos em conta.


Venha, desconvoca-se a assembleia. Chao!

No hay comentarios:

Publicar un comentario